Klacht TrendX.nl: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 439714
Gebruiker
Ewela
Datum
2 reacties

Details

De klacht

naar meer dan 8 weken nog niks in huis. geen track and trace die te volgen is.

De oplossing

Geld terugkrijgen

2 reacties

  1. Auteur
    Ewela
    Datum
    Nog steeds geen reactie, geen geld terug!!!
  2. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Beste E. Bielak,

    In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Onze oprechte excuses. Uiteraard willen wij het oplossen, en lees ik dat u het bedrag teruggeboekt wilt hebben.

    Wij hebben uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen