Opgelost door TrendX.nl: Product besteld, betaald en niets ontvangen

content Opgelost
Cgn

Product besteld in april, niets ontvangen. Na heel veel mail vanuit onze kant eindelijk een mail terug dat we mogen annuleren en geld terug krijgen. Vervolgens weer nul communicatie en actie. Totaal geen vertrouwen in dit bedrijf

Annulering daadwerkelijk bevestigen en geld terug storten

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TrendX.nl
    Beste C.C. Gulij-neuteboom,

In verband met het coronavirus hebben wij moeilijkheden ervaren en werken wij met minder medewerkers dan normaal. Dit is de reden geweest dat antwoord opzich heeft laten wachten. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren. Uiteraard wil ik het oplossen.

Hierbij heb ik op aanvraag van u de bestelling geannuleerd en de terugbetaling in werking gesteld. Binnen enkele werkdagen kunt u het bedrag tegemoet zien op de rekeningnummer waarmee er is betaald. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team TrendX

Cgn
Met dank aan klachtenkompas is het bedrag vandaag netjes teruggestort. Ik ben tevreden.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?