Klacht TrendX.nl: product niet ontvangen

A.j.green5567

Ik heb een product besteld bij deze webshop op 19 maart vandaag 14 juni heb ik mijn product nog steeds niet ontvangen. Het gaat om het bedrag van 22,85. Ik heb verschillende keren al contact proberen op te nemen, maar krijg steeds de zelfde email terug, dat er vertraging is ontstaan en dat ze er alles aan doen om het product zo snel mogelijk aan mijn te leveren.

ik zou graag mijn geld terug willen en ik zou graag een uitgebreide email willen ontvangen

TrendX.nl
    Beste J.Groen,

Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren rondom uw bestelling. Ik heb uw order bekeken, het betreft inderdaad een order uit maart wij hebben toen te kampen gehad met het feit dat het postbedrijf al deze pakketjes heeft verloren. Ons systeem toen kon niets automatisch traceren en het was onmogelijk om 200 pakketjes die de deur uit zijn gegaan die dag samen met uw order terug te vinden. Nogmaals onze excuses dat we het op deze manier over het hoofd hebben gezien.

Ik zie dat mij collega´s deze week uw bestelling opnieuw hebben verwerkt. Dit betekend dat u de bestelling binnen enkele werkdagen binnen zal krijgen, hierover bent u ook al geinformeerd per sms. Indien de bestelling na ontvangst niet gewenst is, kunt u het retouren volgens onze retour instructies. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?