Opgelost door TrendX.nl: Trendx.nl zorgt niet voor levering van een product wat wel betaald is.

content Opgelost
Eerlijke klant

Ik heb eind februari 2020 een bestelling gedaan bij Trendx.nl, betaald maar nooit iets ontvangen. Heb hierover diverse mails gestuurd, maar men stuurt alleen onpersoonlijke antwoorden die men aan iedereen kan sturen en ik krijg dus geen antwoord op mijn vraag. Wanneer ik bel zijn er 30 wachtenden voor mij en als ik dan 30 minuten in de wacht sta gooit men mij eruit.

Ik wil, omdat ik niet verwacht dat Trendx.nl nog zal leveren mijn bestelling annuleren en het geld retour.

TrendX.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Beste medewerker Trendx,
    Wilt u alstublieft aan mijn vraag voldoen om bestelling T28278 te annuleren en het geld terug te storten. Ik heb besteld 25-02-2920, betaald en niet ontvangen. U reageert niet serieus en wanneer ik bel verbreekt u na een half uur wachten de verbinding, . Zou u zelf zo behandeld willen worden? Nee toch zeker.
    Wees eerlijk, dat duurt het langst. Anders is er sprake van oplichting. Graag uw reactie,
    Eerlijke klant
    Trendx reageerde niet via klachtenkompas. Nadat ik aangifte gedaan heb bij de politie en het bedrijf hierover heb ingelicht heeft Trendx voor het eerst een persoonlijke reactie gestuurd waarin men aankondigde dat het bedrag van de niet geleverde bestelling teruggestort wordt. Zojuist is het op mijn rekening bijgeschreven.
    Voor mij nooit meer Trendx.

Eerlijke klant
Trendx heeft uiteindelijk het bedrag van de niet geleverde bestelling overgemaakt. Dit nadat ik aangifte bij de politie had gedaan en het bedrijf hierover op de hoogte had gesteld.

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?