Opgelost door TrendX.nl: Volgens mij nep site

Antoniobanderas

18 mei 2020 bestelling geplaatst en betaald, enkele uren daarna al een standaard bericht over vertraging van 5 dagen.
2x gemaild waar niemand op reageert en telefoon niemand aan de lijn te krijgen.
Tot op vandaag, 1 maand later geen geld terug waar ik in mijn mails voor gevraagd heb en geen artikelen ontvangen en geen track & trace code....!?
Als trendx iets verkoopt wat ze helemaal niet op voorraad hebben moeten ze dat voordat iemand besteld en betaalt aangeven zoals elke fatsoenlijke webwinkel behoord te doen!

Geld terugboeken
Het heeft een hele tijd geduurd maar uiteindelijk heb ik de producten toch (vanuit China) geleverd gekregen. Alleen moet er vanuit het bedrijf beter gecommuniceerd worden naar de koper toe, gewoon na bepaalde periode info geven en niet niks meer laten horen .....!

Wij vinden dat TrendX.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TrendX.nl
    Beste T. Luijten,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw order erbij gepakt, de door u bestelde producten komen rechtstreeks vanuit onze leverancier uit het buitenland uw kant op. Hierdoor kunnen er soms veel langere levertijden ontstaan. Uiteraard hadden wij dit wat beter met u moeten communiceren onze excuses hiervoor. Ik zie dat beide producten onderhand al bij u geleverd zijn. Veel plezier met het gebruik er van!

Team TrendX

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?