Klacht TrendX.nl: Zeer slechte communicatie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 460847
Gebruiker
Adri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld en betaald maar tot op heden niets ontvangen. En reactie van Trendx in eerste instantie beetje oponthoud helaas en na volgende contact via mail gewoon geen reactie. Kreeg een mail van transporteur dat product onderweg is maar volgens mij is product een wereldreis aan maken 🤪

De oplossing

Zorgen dat product snel geleverd wordt of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Merks,

    Ik heb uw bestelling bekeken en zie inderdaad dat de levertijd langer is dan verwacht. Uw bestelling komt rechtstreeks vanuit onze leverancier uit het buitenland uw kant op. Momenteel zijn er enorme controles bij airport, douanes etc. Hierdoor duurt de levering langer dan aangegeven. Wij hadden het proces graag willen versnellen maar helaas is het niet in onze handen.

    Wij hebben het heel erg druk, vandaar wordt er later gereageerd op de mails. We proberen dit in te lopen onze excuses hiervoor. Ik heb een status update van uw bestelling, het bevindt zich momenteel in Nederland. We hopen dat het binnenkort wordt geleverd. Uit ervaring kan ik zeggen dat de afgelopen weken het ook even duurt wanneer het pakketje in Nederland is.

    Ik wil u vragen om uw bestelling af te wachten. Hij is in Nederland dus het is niet anders dan dat het geleverd wordt. Onze excuses voor de moeilijkheden die u heeft ervaren nogmaals. Ik wil u vragen om over circa 10 dagen even uw track en trace en postcode in te voeren op internationalparceltracking.nl. Dit is de track en trace website van PostNL voor internationale pakketjes. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adri
Datum
Uiteindelijke oplossing
Product zou weer onderweg zijn zoals ik al meer gehoord had. Zal wel weer zoethoudertje zijn. Geloof niets meer van Trendx.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen