Opgelost door TrendX.nl: Zijn oplichters.

content Opgelost
Vivian1966

Beloofd bestelde artikel niet ontvangen. zou geld terug ontvangen. Tot op heden niets ontvangen.

Sterk maken tegen aangifte. Zodat dit walgelijke bedrijf stoppen kan

TrendX.nl
    Beste Anita,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling inderdaad op 4 september is geannuleerd door mijn collega. Vanaf dan duurt het circa 14 werkdagen (werkdagen zijn exclusief weekenden) tot dat het bedrag wordt overgeboekt op je rekening. Een deze dagen zal mijn collega je dus voorzien van een terugbetaling. Om dit te verzekeren zal ik een notitie voor hem achterlaten. Ik ga er van uit dat je een deze dagen de terugbetaling tegemoet zult zien op je rekening. Hopend je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team TrendX

Vivian1966
Netjes afgehandeld na watssapp gesprekken. geld stond er meteen smorgens op. stond k zal alleen niets meer via dit webadres iets aanschaffen. Omdat ik er ook achter gekomen ben door de vele recensies dat het meeste via alie binnen komt. Dan bestel ikhet daar liever zelf

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?