Opgelost door TrendX.nl: Zijn oplichters.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 481062
Gebruiker
Vivian1966
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beloofd bestelde artikel niet ontvangen. zou geld terug ontvangen. Tot op heden niets ontvangen.

De oplossing

Sterk maken tegen aangifte. Zodat dit walgelijke bedrijf stoppen kan

1 reactie

  1. Auteur
    TrendX.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Anita,

    Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling inderdaad op 4 september is geannuleerd door mijn collega. Vanaf dan duurt het circa 14 werkdagen (werkdagen zijn exclusief weekenden) tot dat het bedrag wordt overgeboekt op je rekening. Een deze dagen zal mijn collega je dus voorzien van een terugbetaling. Om dit te verzekeren zal ik een notitie voor hem achterlaten. Ik ga er van uit dat je een deze dagen de terugbetaling tegemoet zult zien op je rekening. Hopend je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team TrendX

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vivian1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes afgehandeld na watssapp gesprekken. geld stond er meteen smorgens op. stond k zal alleen niets meer via dit webadres iets aanschaffen. Omdat ik er ook achter gekomen ben door de vele recensies dat het meeste via alie binnen komt. Dan bestel ikhet daar liever zelf
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TrendX.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen