Klacht Trendy Computers: Na negen dagen nog geen beloofde Laptop....!

Aimée

Op 22-4-2014 heb ik bij Trendy Computers een Laptop, Toshiba, a 486,- euro gekocht.
De leveringstermijn zou 3-5 werkdagen zijn.
Ten eerste werd mijn betaling niet verwerkt, en kreeg ik herinneringen of ik nog mijn bestelling wilde betalen. Dit terwijl ik per Ideal heb betaald. Toch een naar gevoel als je net een bedrag a bijna 500,- hebt over gemaakt en er wordt gezegd dat er niks is ontvangen!

Ten tweede, en dit is mijn hoofdklacht, heb ik nu de 30e april 2014 nog steeds geen Laptop. Er bij vermeldend dat ik het bedrijf verschillende malen heb gebeld. Telkens kreeg ik te horen dat de laptop echt onderweg was, en dat ik geen track en trace code kreeg omdat hij rechtstreeks van de leverancier kwam. Vervelend, teleurstellend en het bedrijf houdt mij naar mijn gevoel aan het lijntje.

Trendy Computers: WAAR BLIJFT MIJN LAPTOP ??!!

Per direkt de betaalde laptop toezenden! Indien zij dit niet binnen een week kunnen garanderen, per omgaande mijn geld terug! Per omgaande is binnen drie werkdagen. Plus restitutie van de rente over het betaalde bedrag.

Wij vinden dat Trendy Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?