Klacht Trendy Computers: Ontbinding van overeenkomst niet erkend

peterk

Ik heb een laptop gekocht via het internet gekocht. Deze bleek bijzonder warm te worden bij gebruik en liep binnen 4 uur leeg (zou 9 uur moeten zijn). Vervolgens heb ik meteen gemaild en gebeld met de klacht dat het product niet werkte, en ik het wilde omruilen voor een nieuwe. Ik heb daarbij expliciet gesteld dat ik me nog in de zeven werkdagen bedenktijd bevond en anders de overeenkomst wilde laten ontbinden. Per telefoon en mail is vervolgens bevestigd dat ik de laptop kon ruilen voor een nieuwe. Een week laat kreeg ik de oude laptop teruggestuurd, met daarbij dat ruilen niet mogelijk was omdat zij het defect niet konden vinden. Deze voorwaarde was echter nooit eerder gesteld! Dan had ik de aankoop laten ontbinden, zoals telefonisch aangegeven. Trendy Computers stelt nu dat de zeven dagen bedenktijd zijn verlopen, belachelijk!! Vervolgens heb ik een uitgebreide klachtbrief gestuurd. Inhoudelijk is hier niet op gereageerd, en het bedrijf weigert nog te reageren.

• de laptop wordt alsnog omgeruild voor een nieuwe. Alle verzendkosten zijn voor rekening van Trendy Computers, aangezien ik die al tweemaal betaald heb voor de zogenaamde eerdere 'ruil'.
• de aankoop wordt alsnog geannuleerd en het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Verzendkosten zijn voor rekening van Trendy Computers.

Wij vinden dat Trendy Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!