Klacht Trendy Computers: Webshop houdt zich niet aan herroepingsrecht en rekent 19,99 aan annuleringskosten

Dennis

Begin maart kochten wij een telefoon bij www.trendycomputers.nl. In overleg is de bestelling geannuleerd aangezien ze de betreffende telefoon later wilden leveren. Dit is bevestigd per mail op 10 maart 2014. Toch verstuurde Trendy Computers de telefoon een dag later.
We hebben de telefoon dan ook teruggestuurd, maar krijgen niet de verzendkosten (6,75) en de annuleringskosten (19,99 euro) teruggestort.
Deze annuleringskosten zijn vermeld in hun algemene voorwaarden, maar niet onder het kopje "4. Retourzendingen / Afkoelingsperiode". Daar staat: "Trendy Computers betaalt in beginsel binnen 30 dagen na ontvangst van de betaling het ontvangen bedrag voor het teruggezonden artikel aan de koper terug."
Daarnaast zijn deze annuleringskosten, volgens mij, in strijd met het herroepingsrecht.

We hebben meerdere malen gebeld en gemaild met Trendy Computers maar ze willen het bedrag niet terugstorten.

We zouden graag de 19,99 euro annuleringskosten + 6,75 euro verzendkosten terugkrijgen.

Wij vinden dat Trendy Computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!