Klacht Trendyrotterdammert.nl: Bestelling betaald, geen levering en geen reactie op mails.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 521085
Gebruiker
Remco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

14 jan '21 bestelling geplaatst en betaald via internet.
20 jan '21 mail ontvangen dat mijn bestelling was afgerond.
27 jan '21 mail gestuurd met vraag waar mijn bestelling bleef. Geen reactie ontvangen.
2 febr '21 mail gestuurd met vraag waar mijn bestelling bleef. Geen reactie ontvangen.
13 febr '21 mail gestuurd met vraag waar mijn bestelling bleef en verzocht binnen 2 dgn reactie te geven. Geen reactie ontvangen.
Geen telefoonnummer te vinden.
Was bedoeld als kado 3 wkn geleden.
Wil graag zsm mijn bestelde producten of mijn geld terug. En zal nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen!

De oplossing

Mijn bestelling afleveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trendyrotterdammert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het blijft stil vanaf de kant van Trendyrotterdammert. Ga er maar vanuit dat ik mijn bestelling nooit meer zal krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Trendyrotterdammert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen