Wij vinden dat Trendyrotterdammert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Trendyrotterdammert.nl: WEL betaald, NIETS ontvangen, NIET bereikbaar
Details
De klacht
Ik heb op 19 en 24 januari een bestelling gedaan. Aanvankelijk een bestelling op 19 januari. Daar wilde ik iets aan toevoegen. Op mijn mail daaromtrent werd toen wel gereageerd. Ik heb daarop een aanvullende bestelling gedaan op 24 januari. Ik heb beide bestellingen betaald en NIETS ontvangen. Mijn mail naar de klantenservice over het uitblijven van de levering wordt niet beantwoord... Ik zie nu ook allerlei slechte reviews op Google over deze winkel en eraan gerelateerde winkels. (Ze hebben ook een Facebooksite)De oplossing
Mijn mijn bestelling alsnog leveren binnen 14 dg, dan wel het volledige bedrag terug storten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.