Klacht Trendyrotterdammert.nl: WEL betaald, NIETS ontvangen, NIET bereikbaar

Klachtnummer
# 520915
Gebruiker
Gadella-vanHout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19 en 24 januari een bestelling gedaan. Aanvankelijk een bestelling op 19 januari. Daar wilde ik iets aan toevoegen. Op mijn mail daaromtrent werd toen wel gereageerd. Ik heb daarop een aanvullende bestelling gedaan op 24 januari. Ik heb beide bestellingen betaald en NIETS ontvangen. Mijn mail naar de klantenservice over het uitblijven van de levering wordt niet beantwoord... Ik zie nu ook allerlei slechte reviews op Google over deze winkel en eraan gerelateerde winkels. (Ze hebben ook een Facebooksite)

De oplossing

Mijn mijn bestelling alsnog leveren binnen 14 dg, dan wel het volledige bedrag terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trendyrotterdammert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trendyrotterdammert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen