Opgelost door TresBizz.com: Product niet geleverd.

J.H. Stil

Besteld en vooruitbetaald: Windows 7 Professional 64bit SPI. ((Factuur dd. 21 juni)
Product moet worden opgehaald van downloadsite http://www.tresbizz.com/downloads#windows7. Daar bevinden zich keuzevelden voor window7 met en zonder SP1.
Versie SP1 opgehaald. Dat mislukte voortdurend. De verbinding is zeer instabiel. Pas met behulp van een downloadmanager lukte het.
Na Installatie bleek echter slechts een versie zonder SP1 te zijn geinstalleerd.
Controle op de website laat zien dat onder Windows 7 Professional 64bit SP1 dezelfde iso file wordt aangeboden als onder de versie zonder SP1. ( Naam en aantal GB zijn precies hetzelfde)
Klacht is per e-mail gemeld op 5 juli jl. Wacht op reactie.

Levering van de juiste versie en bijbehorende licentie/activeringscode, en reparatie op de downloadwebpagina, zodat niet meer potentiele klanten worden misleid.

Als juiste versie niet kan worden geleverd, volledige restitutie van het betaalde bedrag.

TresBizz.com
    Geachte heer,

We vinden het vervelend dat u problemen hebt ervaren met het downloaden van Windows 7 Professional SP1.

Via de mail hebben we inmiddels contact met elkaar gehad en zijn overeengekomen hoe u zo spoedig mogelijk Windows 7 Professional SP1 zult ontvangen.

Dat op de downloadpagina het juiste product niet is doorgelinkt naar het juiste bestand, daar wordt nu aangewerkt. Windows 7 Professional SP1 is dan, zoals de bedoeling is, voor eenieder te downloaden.

met vriendelijke groet,
    Team TresBizz
    J.H. Stil
    TresBizz heeft vlot gereageerd en heeft in plaats van een downloadmogelijkheid aangeboden een gebrande DVD op te sturen. Dat is gebeurd en de DVD is ontvangen maar de nieuwe installatie moet nog gebeuren. Als dat succesvol is kom ik erop terug.

In zijn algemeenheid valt te zeggen dat ik nogal wat klachten had maar Tresbizz heeft daar wel steeds snel op gereageerd en geprobeerd de klacht te verhelpen.
    J.H. Stil
    Het juiste afgesproken produkt is ontvangen. De fout op de downloadpagina is hersteld. Er is dus adequaat en vlot hersteld.
    De leverancier is zeer behulpzaam geweest en blijft ook bij de nazorg bereid te helpen.
    Ik heb nog ernstige problemen met de Windows installatie, maar dat is meer gerelateerd aan compatibiliteitsproblemen van het product. (Niet onverwacht bij Microsoft)
    Afgesloten.

J.H. Stil

Ook een klacht indienen over TresBizz.com?