Klacht Trevvel: 2 uur te laat bejaarden in rolstoel opgehald

sad Niet opgelost
Dherwa

Gisteren 11 augustus, mijn ouders, 88 en 82 jaar in rolstoel, 2 uur te laat opgehaald. I.p.v. 20.15 uur om 22.15 uur, gewoon schandalig

De planning moet echt beter, stond in de planning, dat mijn moeder in een rolstoel zit, waar ze niet uit kan en dus door een bus opgehaald moet worden. Komt er een personen auto. Bus zou eraan komen, ze liegen gewoon, tot 5x gebeld, iedere x, ja de bus komt er aan.
Als iets erg is, is als mensen liegen. Bah........Richt aub een goede plan-afdeling in, want dit is ronduit zo slecht.

Dherwa
    Pas nr 27820 en 27824..gewoon belachelijk dat dit nog gevraagd wordt na 1 week... personeel wat voorliegd en ga zo maar door.. wij zullen ook de verantwoordelijke wethouder in rdam aanschrijven..

Dherwa
Het is echt zo'n standaard antwoord, er waren op zondagavond geen files, wegwerkzaamheden of vertragingen. Op de rit stond een rolstoelbus en er stond een gewone auto, heel slordig. Maar dan laat je invalide oude mensen toch geen 2 uur wachten. Het blijft schandalig en alleen een sorry is echt niet genoeg.

Ook een klacht indienen over Trevvel?