Klacht Trevvel: agressief en onprofessioneel

zoexx

chauffeur is agressief en dreigt tegen medewerker van de locatie. Komt erg onproffesioneel over.

In ieder geval dat er iets gedaan word met dit gedrag van medewerkers. Chauffeurs werken voornamelijk met mensen met een beperking en dit gedrag kan/mag niet geaccepteerd worden.

Trevvel
    Beste heer/mevrouw Achterhof,

Bedankt voor uw mail. Wij vinden het spijtig om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met één van onze chauffeurs. Dit is uiteraard niet wat Trevvel wil.

Wij gaan in gesprek met de chauffeur. Als dat nodig is, treffen wij maatregelen met de chauffeur. Wij zijn ons ervan bewust dat u ongemak heeft ervaren. Daarvoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

We nemen uw klacht mee in onze rapportage ter verdere verbetering van onze dienstverlening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

zoexx
Er is een mail gestuurd “Dankuwel we gaan er wat mee doen!” Maar niets gehoord of gezien. Klachten worden niet serieus genomen bij Trevvel. Jammer.

Ook een klacht indienen over Trevvel?