Opgelost door Trevvel: De planning is waardeloos!

content Opgelost
rode stier

Ik had een rit heen en terug geboekt voor 16-03-2019 Van Noortwijckstraat 286 om 10.40 uur naar de Gerdesiaweg 480.De terugrit zou zijn om 12.20 uur, die meneer heeft mij wel gebeld. Om 11.25 uur kwam het busje aan en ik heb hem gezegd dat het geen zin had om nog met hem mee te gaan want hij moest nog iemand ophalen! Dan zou ik dus om ongeveer bij twaalven op de Gerdesiaweg verschijnen! Mijn dag was verpest! Mijn kleinzoon zou zwemmen! Oma kon daar dus niet aanwezig zijn omdat de planning weer niet goed zou zijn! Bedankt! Overigens zowel de heen als de terug rit betaal ik niet!

Afspraken na komen en meer mensen inzetten om de klanten toch enigzins tegemoet te komen!

rode stier
    Waarom moet ik 2 keer reageren.
    Trevvel

Geachte mevrouw Pichel,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig om te horen dat de taxi op zaterdag 16 maart te laat is gekomen.

Het is niet onze bedoeling om klanten lang te laten wachten op de taxi. Het komt wel eens voor dat de taxi vertraging heeft. Bijvoorbeeld als er files staan, grote evenementen of wegwerkzaamheden zijn of als een weeralarm is afgegeven. Wij zijn ons ervan bewust dat u ongemak heeft ervaren. Daarvoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Omdat uw heenrit dermate fors vertraagd is, hebben we uw ritprijs van zowel de heen als de terugweg teruggestort. U kunt ervan op aan dat wij ons uiterste best doen om te zorgen dat uw volgende ritten goed verlopen. Daarom dat we uw klacht meenemen in onze rapportage ter verdere verbetering van onze dienstverlening.

Mvg, ^DK

rode stier
De heen en terugrit wordt teruggestort en de welgemeende excuses.

Ook een klacht indienen over Trevvel?