Klacht Trevvel: Het is blijkbaar onmogelijke om een taxi te krijgen op het afgesproken tijdstip.

Indrawan

Wij hebben om 14:05 een taxi gereserveerd via trevvel. De taxi komt om 13:30 aan de deur waarbij wij aangeven dat onze afspraak om 14:05 is. Toen kwam de chauffeur terug om 13:45 om te zeggen dat ie door moest en we een nieuwe afspraak moesten maken. Toen we trevvel weer hadden gebeld, vertelden ze dat onze volgende taxi er om 15:00 kan zijn. Kortom er was geen manier om op de afgesproken tijd een taxi te krijgen. Ik vind dit ronduit belachelijk. Vooral als je bedenkt dat heel veel senioren gebruik moeten maken van dit inefficiënte systeem en niet in goed in staat zijn om dit soort problemen op te lossen.

Ik wil dat het bedrijf optijd gaat komen en niet kan verwachten dat je 20 minuten voor of na de afgesproken tijd klaar kan staan om gelijk de taxi in te stappen.

Trevvel
    Geachte heer/mevrouw van den Berg

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig om te horen dat u een klacht heeft over de diensten van Trevvel.

Het komt wel eens voor dat de taxi vertraging heeft. Bijvoorbeeld als er files staan, grote evenementen of wegwerkzaamheden zijn of als een weeralarm is afgegeven. Daarom calculeren we altijd die 20 minuten in, zodat we wat speling hebben. Dit is tevens ook contractueel vastgelegd met de gemeente Rotterdam.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg, ^DK

Indrawan
Er is geen oplossing aangeboden

Ook een klacht indienen over Trevvel?