Klacht Trevvel: Het is een zooitje bij dat Trevvel.

Hans

Langs deze weg wil ik een ernstige klacht indienen tegen de chauffeur die mijn moeder een zaterdagavond vervoerde.
Mijn moeder had een rit besteld om 16.00 uur om naar mij toe te komen.
Normaliter duurt zo,n rit circa 10 minuten, maar nu arriveerde mijn moeder omstreeks 17.30! pas bij mij.
Toen ik verhaal wilde gaan halen bij de desbetreffende chauffeur vluchtte hij weg.
Dit omdat ik vanaf de 5e verdieping naar hem toeschreeuwde dat ik wel even verhaal wilde komen halen.
Dit is zomaar 1 klacht van de vele klachten die ik over Trevvel kan schrijven.
Het is gewoon een zooitje bij Trevvel, en gelukkig sta ik daar niet alleen in.
Ik beseft ook wil dat Trevvel niets aan deze klacht zal doen maar ik ben het wel kwijt, wel zal ik deze klacht bij meerdere instantie,s indienen die wel serieus met deze klacht omgaan

Graag zou ik zien dat de gemeente Rotterdam stopt met Trevvel want het is al vanaf het begin dat Trevvel mensen vervoert een puinhoop.

Hans
    De klantenservice van Trevvel heeft mij gebeld aangaande bovengenoemd schrijven.
    Een heel verhaal waar ik eigenlijk niets mee kan alleen dat de desbetreffende rit niet in rekening wordt gebracht.
    Daarbij ook de nodige excuses aan moeten horen en de belofte ( weer ) dat Trevvel er iets aan gaat doen.
    Maar de Gemeente Rotterdam ( CDA ) moet ingrijpen!
    Ik wacht nu maar af aangaande de belofte,s van Trevvel maar mocht het weer mis gaan dan neem ik contact op met de Gemeente Rotterdam ( CDA )
    Want wat Trevvel doet dat mag en dat kan niet en zeker niet aangaande mijn Moeder van 90! jaar die o.a. mijn bovenstaand schrijven heeft meegemaakt.
    En was dit nu het eerste probleem met Trevvel dan had ik niet gereageerd maar mijn Moeder heeft al heel veel meegemaakt met Trevvel.
    En tot slot.
    Zelf neem ik een taxi als ik nog eens naar het Maasstad ziekenhuis moet, bang dat ik ben dat Trevvel mij niet op tijd op komt halen en dat ik daardoor niet op tijd ben voor de desbetreffende arts in het ziekenhuis.

Trevvel

Ook een klacht indienen over Trevvel?