Opgelost door Trevvel: Het niet nakomen van gemaakte afspraak

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 378537
Gebruiker
Teleurgestelde klant
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik boek een rit bij trevvel afspraak 17.45 uur 18.00 neem ik contact op met trevvel. Zij zeggen chauffeur is onderweg hij is er zo. 18.15 wederom contact met trevvel. Zij zeggen chauffeur is er zo. 18.30 chauffeur zegt geweest te zijn deurbel is niet gegaan hij zou mij ook bellen op huistel dit heeft hij niet gedaan. Rit geannuleerd. Dit is al de derde keer

Gewenste oplossing

Aangezien dit de derde keer is heb ik het vertrouwen verloren in trevvel. Ik zie graag dat trevvel zich aan haar gemaakte afspraken houdt. Zoals in de overeenkomst staat
Geboden oplossing
De aangeboden oplossing is dat de rit niet betaald hoef te worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Trevvel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Teleurgestelde klant
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Trevvel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen