Opgelost door Trevvel: Het niet nakomen van gemaakte afspraak

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 378537
Gebruiker
Teleurgestelde klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik boek een rit bij trevvel afspraak 17.45 uur 18.00 neem ik contact op met trevvel. Zij zeggen chauffeur is onderweg hij is er zo. 18.15 wederom contact met trevvel. Zij zeggen chauffeur is er zo. 18.30 chauffeur zegt geweest te zijn deurbel is niet gegaan hij zou mij ook bellen op huistel dit heeft hij niet gedaan. Rit geannuleerd. Dit is al de derde keer

De oplossing

Aangezien dit de derde keer is heb ik het vertrouwen verloren in trevvel. Ik zie graag dat trevvel zich aan haar gemaakte afspraken houdt. Zoals in de overeenkomst staat

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dat de rit niet betaald hoef te worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen