Klacht Trevvel: het niet respekterten van gehandicapt vervoer en kom je afspraken na

Klachtnummer
# 313038
Gebruiker
harry 63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

moet opgehaald worden in ziekenhuis en vroeg of de chauffeur mij op kon halen ivm medicatie het antwoord was NEE u moet naar de uitgang zelf komen toen ik reageerde dat ik in een rolstoel zit en dat ik van het ziekenhuis personeel niet alleen weg mocht werd de telefoon opgehangen ik ben altijd door de rmc correct behandeld toe ik aan tervvel vroeg bij het opstaryten of de delfde service er zou zijn werd er gezegd dat dit het zelfde zou zijn NIET DUS trevvel vergeet wat gehanicap vervoer is

De oplossing

hou rekeninmg met de klanten en doet normaal tegen U klanten behandel met respect dan kom dat ook weer terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trevvel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    harry 63
    Datum
    mijn klacht Moet echt behandeld worden

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen