Opgelost door Trevvel: klacht over brutale medewerkers van Trevvel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 524831
Gebruiker
Golden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb trevvel gebeld om een rit te bestellen. Hoe de medewerker met mij sprak vond ik zeer irritant. later heb ik teruggebeld om de rit af te zeggen. De medewerkster aan de lijn begon mij te beledigen en opvoedingsles geven. Ik waarschuwde haar dat ik een zieke persoon was en dat zij met mij niet op deze manier mag spreken en dat ik vanwege prikkelbaarheid snel geïrriteerd kan zijn. Zij bleef doorgaan toen heb ik zelf de telefoon opgehangen. Ik vond het heel vervelend.

De oplossing

De medewerkers weten wie de doelgroep is. Ze mogen niet op brutale manier met zieken mensen spreken. het hoort niet zo! Ik verzoek u gezonde mensen in dienst te nemen die zieke mensen niet aanvallen.

1 reactie

  1. Auteur
    Trevvel
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw Sezer,

    Bedankt voor uw bericht. Kunt u middels een privébericht uw pasnummer en geboortedatum doorgeven. Graag ook de datum wanneer dit is voorgevallen zodat ik het gesprek kan terugluisteren.

    In afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Berrin
    Trevvel klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Golden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen