Klacht Trevvel: Meer dan een 1 uur te laat zonder bericht

kemal

Het is nu voor de 2e keer dat men meer dan een uur te laat is zonder enig bericht. Dit kan toch niet? Hier moet toch een duidelijke regel in worden afgesproken!!

Dat men gewoon op tijdkomt opdagen

Trevvel
    Goedemorgen heer/mevrouw Tonkul,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de taxi te laat is gekomen. Onze excuses voor dit ongemak. Heeft u voor mij het pasnummer zodat ik dit kan gaan uitzoeken. Alvast bedankt.

Mvg, ^DK
    kemal
    Klantnummer van H. Tonkul 27950
    Trevvel
    Bedankt voor het pasnummer. We hebben het nagekeken, en afgelopen zondagavond hebben wij een algemene storing gehad, waardoor we in totaal een storing van 1,5 uur hebben gehad. Hierdoor zijn veel mensen te laat opgehaald en daar hebben we ook meerdere klachten over ontvangen. Het was helaas de techniek die ons in de steek liet, onmacht dus op dat moment.

Echter blijft het natuurlijk vervelend dat meneer te laat is opgehaald. Hiervoor bieden wij nogmaals onze excuses aan. Wij zullen dan ook deze ritkosten vergoeden als coulance.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg, ^DK

Ook een klacht indienen over Trevvel?