Klacht Trevvel: Niet Capabel Personeel - Te Laat op plaats van bestemming - Klant wordt op een ander adres afgezet.

sad Niet opgelost
Zwartwit Drop

Niet Capabel personeel, om gehandicapten in rolstoel te vervoeren. Rolstoel was niet goed vastgezet aan de klemmen en bleef zwenken en omhoogschieten tijdens de rit.
Klant wordt niet op plaats van bestemming afgezet en chauffeur blijft discuseren, dat men volgens de regels gaat en die gaan vóór de klant, terwijl adres duidelijk is doorgegeven.
Te laat op plaats van bestemming, weet de weg niet te vinden, zelfs niet met TomTom.
Telefonist(e) 1-uur van tevoren gebeld en nadien wéér gebeld voor navraag terug-rit en als antwoord krijgje, dat het te druk is en het gaat zeker nog eens 2-uren er bovenop duren voor 't ophalen en of men een andere manier kan vinden om terug te reizen. Schandalig!

Laat ze maar instructeurs/controleurs/inspecteurs/coaches/ en gesprekken goed naluisteren, niet eentje uitpikken, want daar leert men niet van, zodat ze zeker zijn dat ze het ook goed doen. Service in zijn totaliteit!

Goedemiddag heer/mevrouw Simmons,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het allemaal niet soepel is verlopen. Heeft u voor mij een pasnummer+geboortedatum middels een privébericht? Dan kunnen we dit gaan uitzoeken.

Of gaat dit toevallig om het dagbesteding vervoer (Trevvel Route)? Dan kunt het beste even contact opnemen met 088-1303070. Wij kunnen deze gegevens namelijk niet inzien.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg, ^DK
    Beste mevrouw Simmons,

Bedankt voor uw mail. Wij vinden het spijtig om te horen dat uw moeder een vervelende ervaring op 7 december heeft gehad met één van onze chauffeurs. Dit is uiteraard niet wat Trevvel wil.

Wij gaan in gesprek met de chauffeur. Als dat nodig is, treffen wij maatregelen met de chauffeur. Wij zijn ons ervan bewust dat uw moeder ongemak heeft ervaren. Daarvoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

U kunt ervan op aan dat wij ons uiterste best doen om te zorgen dat uw volgende ritten goed verlopen. Daarom dat we uw klacht meenemen in onze rapportage ter verdere verbetering van onze dienstverlening.

Mvg, ^DK
    Zwartwit Drop
    Ik hoop werkelijk dat men goede actie onderneemt, omdat schrijven met excuses alleen niet veel verandering brengen. Deze chauffeur was werkelijk onbekwaam en onprofessioneel en keek meer op de Tom Tom dan op de weg en zelfs dan wordt je niet op de juiste plaats afgezet. En we hopen ook dat we niet door de centrale medewerkers gevraagd worden om een andere manier te vinden om terug te gaan, omdat men het z.g.n. te druk heeft terwijl men al zeker meer dan een uur van te voren gebeld had en je verwacht dan dat je gehaald wordt, maar niet verwezen wordt om een andere manier te zoeken om retour terug te gaan.

Hoogachtend,

De Dochter van de Rolstoelgebonden klant.

Zwartwit Drop
De klacht licht in het midden! Ik werd gebeld door de Team-Leider dhr. de Jonge van de Buschauffeurs, om nogmaals te horen hoe alles verliep en die bood zijn excuses aan, maar zei er ook bij, dat de chauffeur zei dat die ons wel op de juiste plaats had laten uitstappen en waarop ik zei dat die liegt. Hij zou nog eens in gesprek gaan met de chauffeur en ook zou hij nog eens doorgeven, over de medewerker die tegen ons zei, om een andere manier te zoeken om terug naar huis te gaan. (Met rolstoelgebonden cliënt). :( Wat er achter de schermen gebeurd bij Trevvel en of er nog wat uit komt na dit gesprek, dat weet ik niet en ik heb zo mijn twijfels. Het is een sisser. Maar het is goed dat men weet hoe de vork aan de steel zit. Een ander vervoersbedrijf krijg je niet, omdat dit door de Gemeente Rotterdam bepaald wordt. :( (Het bedrijf "Vervoer Op Maat" was véél beter.)

Ook een klacht indienen over Trevvel?