Klacht Trevvel: ongehoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297126
Gebruiker
sahm
Datum
1 reactie

Details

De klacht


op 17-03-2018 een rit besteld bij het oude luxor theater om 2245..
op die tijd was de auto al weg,want hij was om 22.35 gearriveerd.
dit werd mij telefonisch gemeld.
na het bellen met jullie werd ons aan geboden een nieuwe rit te bestellen,maar dat zou een half uur duren.
om ons een half uur in de kou te laten wachten vinden wij een slechte service
waarom heeft de chaufeur niet even gewacht tot bestelde tydstip?
wij vinden dit ongehoord en niet gepast bij ouderenvervoer

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trevvel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    sahm
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sahm
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets van trevvel vernomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen