Opgelost door Trevvel: Schandalig

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 409746
Gebruiker
G-team
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee dames met een verstandelijke beperking zouden om 20.15 worden opgehaald. Deze chauffeur nam andere personen mee van een andere rit.
Vervolgens kwam er een chauffeur voor een van de andere personen , maar weigerde de twee dames mee te nemen, toen kwam er weer een chauffeur voor een van de dames
Van de eerste rit , ook hij nam de dames niet , hij belde wel naar de planning en vertelde dat er iemand zou komen binnen 10 minuten.
Echter weer niemand. Dus ik belde naar Trevvel werd slecht geholpen moest wachten 15 tot 20 min.
Ik belde daarna weer, werd wel beter geholpen , maar moest weer wachten.
Uiteindelijk kwam er een taxi om 21.21 uur.
Ik ben bij de meisjes gebleven , dit omdat ik nog wel verantwoordelijk heb.
Dit kan ik niet zeggen van het bedrijf Trevvel .
Dit is niet de eerste keer, dat dit gebeurd.
Deze klacht zal ik ook gaan deponeren bij ombudsman van de gemeente en doorsturen naar burgemeester Aboutaleb

De oplossing

Excuses richting de dames

2 reacties

  1. Auteur
    G-team
    Datum
    goede dag,
    de pasnummers zijn
    van [gemodereerd wegens privacy]
    en van [gemodereerd wegens privacy]

    Dit is niet de eerste keer , dat dit gebeurd is , en van de woning waar deze dames wonen hoorde ik , dat dit schering en inslag is.
    Het is in één woord schandalig , hoe men omgaat met de klanten en zeker met mensen met een verstandelijke beperking.
    Ik ben nu zover, dat ik bereid ben, dit hoger op te zoeken.
    Ik verwacht in ieder geval, dat de dames de kosten van deze rit niet hoeven te voldoen.
  2. Auteur
    Trevvel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Gaasbeek,

    Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het spijtig om te horen dat de de dames zo lang hebben moeten wachten.

    Het is niet onze bedoeling om klanten lang te laten wachten op de taxi. Wij zijn ons ervan bewust dat zij ongemak hebben ervaren. Daarvoor bieden wij u en de twee dames onze welgemeende excuses aan.

    Omdat hun ritten dermate fors vertraagd zijn, hebben we deze ritprijzen teruggestort. U kunt ervan op aan dat wij ons uiterste best doen om te zorgen dat hun volgende ritten goed verlopen. Daarom dat we uw klacht meenemen in onze rapportage ter verdere verbetering van onze dienstverlening.

    Mvg, Danny

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G-team
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen