Klacht Trevvel: Schandalige behandeling van Trevell medewerker.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315418
Gebruiker
J.Munter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij de afspraakplannen is niet aangegeven dat de het 1 uur zou duren voordat de taxi zou. Anders had ik mijn eigen plan getrokken. Tevens heeft de chauffeur mij niet vooraf gebeld dat hij onderweg was, is wel afgesproken bij de tel.bevestiging. Onbeschofte behandeling door de medewerker van Trevvel, niet uit laten spreken van de beller en niet eens excuseren van het feit dat het zolang heeft moeten duren.

De oplossing

Aangegeven dat het lang kan duren en een gedegen en fatsoenlijke opleiding van medewerkers.

2 reacties

  1. Auteur
    J.Munter
    Datum
    ik wacht tot heden op uw bericht inzake mijn klacht.
    `Met vriendelijke groet,
    E. Eekhout
  2. Auteur
    Trevvel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.Munter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen bericht ontvangen van Trevvel. !!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trevvel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen