Klacht Trevvel: Trevell is NIET CAPABEL OM ZIEKEN EN OUDEREN TE VERVOEREN, GEEN OPLEIDING

Maya#25

Trevell een door gemeente Rotterdam gekozen bedrijf via aanbesteding om zieken, ouderen enzovoorts te vervoeren. Hoe heeft de regering dit ooit uit handen kunnen geven?

Geen enkele afspraken worden nagekomen. De medewerkers hebben naar mijn mening nooit een opleiding gehad; hebben geen normen en waarden, weten niet waar ze over praten. Mensen worden niet opgehaald om zitten meer dan 2 uren te wachten. je moet dagelijks met Trevell bellen zonder resultaat. Klacht ingediend zowel bij Trevell als bij de gemeente. De klacht is nog steeds niet opgelost. Laat staan dat gemeente Rotterdam reageert op de klacht als je hen in de cc zet.

De chauffeurs die in dienst zijn, zijn volgens mij zelf ziek kunnen amper lopen. Totaal geen management en capabel om een vervoersbedrijf te zijn voor de zwakke personen in onze maatschappij. Mijn advies : gezamenlijk protesteren en weg met die Trevell!

openheid van zaken waarom een bedrijf als Trevell is (die niet capabel is) gekozen is om zieken en ouderen te vervoeren . Wil dat mijn klacht wordt afgehandeld . Inmiddels al meer dan 20 klachtmails gestuurd zonder resultaat

Trevvel
    Goedemiddag heer/mevrouw Furtado,

Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te horen dat u vervelende ervaringen heeft. Heeft u middel een privébericht voor mij een pasnummer en wat datums en tijdstippen zodat wij dingen voor u kunnen gaan uitzoeken?

Alvast bedankt.

Mvg, ^DK
    Trevvel
    Goedemorgen mevrouw Furtado,

Bedankt voor uw bericht. Zoals bekend zijn uw klachten bij ons bekend, en wordt u daar van de week individueel verder over geïnformeerd.

Mvg, ^DK

Ook een klacht indienen over Trevvel?