Klacht Tricorp-werkkleding.nl: waar is mijn pakje gebleven

sad Niet opgelost
patrick68%68

Wegens dat het pakket is aangekomen , beweerd de firma dat ze het pakje niet vinden,,Is best mogelijk maar het werd wel per bpost verstuurd en is ook aangekomen ( verzekerd verstuurd , heb bij betaald ) de zending koste me 18, euro , het gaat om een regenbroek RWS tricorp 503001 .
Mits ik het pakket daar niet heb besteld , maar wel naar daar heb verstuurd ,, heb verkeerde adres ingevuld .
Maar door de Bpost is het daar zeker afgegeven op de datum 29-10-2021 om 09.54 hr is zelf in ontvangst genomen daar ,, maar nu vinden ze daar het pakje niet ,,maar er komen zoveel pakjes aan dat ze geen overzicht hebben van dat en dat .Ze hebben me goed geholpen en waren vriendelijk met alles maar helaas geen regenbroek gevonden .

Ik zou graag dat mijn regenbroek terug wordt vergoedt 43, euro
De firma heeft van alles gedaan voor dat pakje terug te vinden ,maar helaas vinden ze niets met die regenbroek .
Jammer eigenlijk wel , mits dat ik een duidelijk document had dat het daar is af geven . Mits dat ze 4 webwinkles hebben , vinden ze mijn pakket niet terug , mits er zoveel pakketen binnen komen elke dag . Vind dat een slechte regeling mits dat ze mijn pakket niet terug vinden ,het uur en datum stond erop ,wanneer ze het hebben afgeven .

Wij vinden dat Tricorp-werkkleding.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tricorp-werkkleding.nl?