Klacht TrijeM: komt niet zijn beloftes na en levert geen goed werk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 281968
Gebruiker
W.A. Jaarsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

deze firma heeft voor ons boekenkasten getimmerd. Bij aankomst bleken er 2 rechterdeuren te zijn en een heleboel afgeraffeld niet geschuurd alleen in de grondverf boven en zij lijsten. Wij hebben ook veel en veel langer moeten wachten dan aangegeven op zijn site en in de overeenkomst. Wij moesten aanbetalen dus was het wachten noodzakelijk. Er is nog een nieuw punt. De factuur die u gemaakt heeft is € 1483,25. Mijn aanbetaling was € 657,40 en in uw mail van jl zondag zegt u dat wij nog € 833,25 moeten betalen. Als je deze twee bedragen optelt kom ik uit op € 1490,65. Ik heb dus € 7,40 te veel betaald. Uw berekening klopte dus niet.
Wij hebben kosten gemaakt verf, kwast, schuurpapier samen € 46,15 en 15 min. werk voor het deurtje € 10.00
Totaal een bedrag van € 63,55. En dan is onze tijd van schilderen en schuren niet meegerekend.
Hij heeft telkens beloofd om het over te maken maar sinds jl mei niet gebeurd.
talloze mails en telefonen heeft hij ontvangen.

De oplossing

het bedrag aan ons overmaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TrijeM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.A. Jaarsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TrijeM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen