Klacht TriNed: contract

Klachtnummer
# 83043
Gebruiker
arno
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn ontvanger (draadloos) zou niet naar behoren werken. Daarom zou er een monteur moeten komen om een vaste kabel aan te sluiten. Nog meer kosten of ik trined nog niet genoeg sponsor. Ik zou graag onder mijn contract uit willen. Ik heb het helemaal gehad met trined. Ik heb sinds de omschakeling alleen maar gezeur met de telefoon Internet en tv. Het is gewoon waardeloos.
A.l. m. Geenen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    TriNed
    Datum
    Wij nemen alleen klachten in behandeling die via uw 'Mijn TriNed' pagina worden ingezonden. Wij vragen u vriendelijk daar uw klacht door te geven.Met vriendelijke groet,
    TriNed Webcare

Ook een klacht indienen over TriNed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen