Klacht TriNed: Klacht Wifi en storing interactieve TV
Details
De klacht
IK heb slechte wifi. Speciaal gevraagd of het geschikt was voor een PS4 live boven te kunnen spelen. Zou geen enkel probleem zijn, dit blijkt niet zo te zijn. Het is alleen mogelijk via bekabeling terwijl door Trined werd gezegd dat het via wifi zeker mogelijk moest zijn. De televisie geeft vaak storingen, beeld blijft hangen of ik krijg blokjes. Ik heb dit aangegeven bij Trined en ik heb gezegd dat het beloofde niet nagekomen wordt. Zelfs de monteur zei dat het geen enkel probleem mocht zijn. IK heb gebeld met de klachtenservice en daar werd me gezegd dat ik aan het abonnement vastzit. Met de klacht wordt niets gedaan als geadviseerd een apparaat bij hun aan te schaffen wat me nogmaals 80 euro gaat kosten boven op de 166 euro die ik al voor aansluiting moest betalen. Ik heb meerdere malen adveis gevraagd bij Trined of het mogelijk was wat ik wilde en er werd mij beloofd goede wifi te hebben, in het gehele huis. Dit is echter zeker niet het geval. Ook heb ik het opnemenpakket besteld, echter hier ook weer iets. Je kunt niet van alle zenders opnemen, dit wordt je ook niet verteld bij aanschaf. Al met al ben ik zeker niet tevreden met Trined en wil ik graag van hun af. Echter zit ik nog een jaar vast aan hun (heb nu amper een maand Trined). Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid is om het contract te ontbinden, daar zij niet leveren wat zij mij gezegd hebben.De oplossing
Ik wil van het abonnement af daar niet nagekomen wordt wat me gezegd is. Slechte wifi en storing met interactieve tvDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.