Klacht TriNed: Komt zijn afspraken niet na.

Klachtnummer
# 75198
Gebruiker
Ad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb twee keer een aanmaning gekregen factuur datum 12-8-2014 en moet dan 50,95 euro betalen terwijl ik altijd automatische incasso heb.. Dan heb twee keer gebeld en zouden ze terug bellen ,ook dat hebben ze niet gedaan...En nu krijg ik ineens een rekening van de telefoon van een half jaar van rond de 250 euro waar ik helemaal niet blij mee ben..
Eerst glashelder en nu Trined ,alle bij hetzelfde. En ik dacht een Brabants bedrijf is wel te vertrouwen..Was ik maar bij UPC gebleven. Op 9-9-2014 stond in het Eindhovens Dagblad een bericht aan hslnet over Canal Digital, jullie naam Trined zou daar ook niet misstaan..

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over TriNed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen