Klacht TriNed: Na een recente software update werkt snel vooruitspoelen niet meer

Henk Beekhof

Zonder melding van Trined over de wijzigingen is een werkende functie om snel vooruit te kunnen spoelen verwijdert. Er is nu geen mogelijkheid meer om snel vooruit te spoelen en er wordt niet onthouden waar gestopt is met kijken (zoals bij andere providers heel normaal is).
Dus als we een film een later tijdstip verder willen kijken, betekent dat dat we eerst tussen de 5 a 10 MINUTEN moeten spoelen !! Dit is onbruikbaar.
Deze klacht is ook gemeld bij Trined. (telefonisch en via hun systeem) Maar net als met de andere openstaande klachten is er geen oplossing.

Voortijden beeindigen contract wegens niet leveren van basis functionaliteit.

TriNed
    Gelieve uw klacht via Mijn TriNed door te geven zodat we die in behandeling kunnen nemen.
    Beste Trined,
    Leest u de berichten of stuurt u een standaar bericht? Ik heb zeer duidelijk aangegeven dat deze klacht al gemeld is via uw systeem. Echter er gebeurt NIETS ! U belooft functionaliteit, maar levert NIET. Verbeteringen zouden December vorig jaar uitgerolt worden, maar de functionateit gaat achteruit, er werkt minder dan eerst. Dus u levert niet wat u belooft en wat bij ieder ander provider standaard functionaliteit is. Dat is de reden waarom de klacht OOK hier gemeld wordt.
    TriNed
    Henk Beekhof
    Zie de diverse klachten, het antwoord van Trined is een copy-paste melding met een opmerking die niet relevant is, de klachten zijn namelijk ALLEMAAL al gemeld bij Trined. Maar er is total geen medewerking noch zicht op enige oplossing.

Henk Beekhof

Ook een klacht indienen over TriNed?