Klacht TriNed: niet tevreden over trined.

Klachtnummer
# 72435
Gebruiker
berg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

niet tevreden over de afhandeling van de storing die ik heb gehad bij de over schakeling
van kpn naar trined twee dagen zonder internet en telefoon en tv monteur geweest
de volgende dag weer monteur geweest die zij dat de kabel niet goed zat dat is ja tegen nee ik moet 55euro betalen ik ben het daar niet mee eens jullie willen veranderen
en wij kunnen betalen eerst 90 euro voor de ontvanger dan 55 euro voor de monteur.
en dan nog iets het geluid gaat via de luidspreker van de radio ik moet de tv aanzetten
om naar de radio teluisteren dat was eerst ook niet
in het kort komt het er op neer dat ik een duur abonement heb.

De oplossing

ik wil de totalen kosten wel delen

0 reacties

Ook een klacht indienen over TriNed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen