Klacht TriNed: Overgang nieuw contract Trined blamage

Klachtnummer
# 71719
Gebruiker
Jeroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook hier zeer ontevreden met de "door de strot" gedrukte nieuwe (TV) abonnement:
- TV pauzeren: dat lukt (SOMS) nog wel, maar als ik even later op play druk dan gaat TV live verder. Dan heb je dus niks aan pauzeren
- Terugspoelen functie werkt niet
- Had 2 films opgenomen: staan wel in menu maar ik krijg ze niet goed afgespeeld…
- Ik keek vaak TV via app op tablet: die is er (nog?) niet
- Veel minder TV zenders in standaardpakket
- Opstarten TV duurt erg lang
- Met de afstandbediening kan ik TV niet meer aan/uit zetten. Heb dus weer 2 afstandbedieningen nodig
- Opnieuw activatiekosten ad € 45 betalen (ik heb niet gevraagd om nieuw abonnement!)
- Ook met internet ben ik van 60 naar 50 mbps gegaan
Dat, terwijl in de correspondentie gesproken wordt van "sneller internet" (een leugen in mijn geval) en heel veel ander positief gepraat. Als je vraagt naar ontbinding contract wordt direct onderschreven dat we er (OPNIEUW) een jaar aan vast zitten!!

De oplossing

Ontbinding contract wegens wanprestatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over TriNed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen