Klacht TriNed: slecht signaal, regelmatig geen signaal. Geen service of bereidheid om iets op te lossen,

BlackBart

Slechte service. Slecht bereikbaar, geen of nauwelijks een reactie. Advies, als je een klacht heb naar Trined toe. Bellen heeft geen nut. Daar hebben ze duidelijk geen actieve herinnering meer aan. En jij kunt niets bewijzen. Dus klachten schriftelijk met aangetekend schrijven. Heb daar zelf meegemaakt dat ze bevestigeden dat ze een pakket ontvangen hadden, en vervolgens lieten weten dat er niets in het pakket zat. Zelfs Rutte maakt het niet zo bont

geld terug, zijn ze ook slecht in. Compensatie voor de kosten van de telefoon ( internet via mobiel moeten doen zakelijk )

BlackBart
    en het blijft stil bij Trined.
    Ze negeren elke klacht en staan op hun eigen gelijk.
    Advies is neem nooit een abonnement bij Trined
    BlackBart
    Dringend advies aan een ieder die dit leest. Sluit geen overeenkomst af met Trined. Ze negeren en ontkennen elke klacht. Een telefoontje help niet bij dit volk. Het staat niet op schrift, dus bestaat het niet. En jij blijft met een probleem zitten. Je krijgt een reactie na een aangetekende brief. Ja een reactie, niet de gewenste reactie en zeker geen snelle reactie. Ik zit nu wel al enkele maanden tevreden bij een andere provider.
    BlackBart
    Ongehoord wat Trinet presteert Ze sturen een bevestiging dat ze een credit nota gaan sturen. Een week na deze bevestiging een heuse dreigbrief met incasso bureau e.d. Leggen er meteen een bedrag bovenop ( mag niet he, is al een uitspraak van de rechter over. Iets met redelijke termijn en zo )
    Maar ik zit nog te wachtten op die credit nota en op de betaling daarvan. En die club wilt zelf een maand vooruit betaald worden. Gaat nog leuk worden.
    BlackBart
    onvoorstelbaar, ik krijg de bevestiging dat ik een creditnota ga krijgen, en dan telkens 3 dagen na elkaar ( is 4 x gebeurd tot nu toe ) een aanmaning/dreigbrief brengen ze kosten in rekening. De eerste keer kreeg ik als antwoord dat e.e.a. elkaar blijkbaar gekruist zou hebben. Maar dat is nu wel erg ongeloofwaardig. Waarschuwing, blijf uit de buurt van deze , deze, deze nou ik weet niet wat het zijn. Maar sluit daar geen overeenkomst mee af.
    BlackBart
    Nog steeds geen gespecificeerde creditnota van trinet, alleen een berichtje dat ze het geld ( en welk bedrag dan en hoe is dat opgebouwd ?? ) gaan overmaken. De dag na dat berichtje kwam er een aanmaning voor datzelfde bedrag met hierbij een toeslag voor ??? Bijzonder eigenlijk. Je bent iemand geld schuldig maar stuurt wel een aanmaning. Zullen ze die toeslag dan als extra gaan betalen. Het is een knoeiboel daar met incompetente kneuzen die met hun neus in de lucht lopen
    BlackBart
    Onvoorstelbaar, dit volk waant zichzelf boven de wet.
    BlackBart
    Trined blijft stil, en geeft geen specificatie van de credit nota. Ze zijn daar blijkbaar gelijk aan God. Zelfs onze overheid geeft nog enige openheid van zaken
    BlackBart
    Trined blijft stil, ze leveren een slechte service, willen vooraf betaald worden en onttrekken zich aan de wettelijke verplichting om nota ' s te specificeren. Zeker als erom gevraagd is. Ik krijg nog steeds geld van ze. Heb 2 x een setje bruikleen apparatuur terug moeten sturen. Om gezeik te voorkomen voor 25 euro op marktplaats een set erbij gekocht. dieven zijn het
    BlackBart
    het is duidelijk een gebruik bij trined om stil te blijven en wachtten tot iets is doodgebloed. nogmaals de waarschuwing, blijf weg bij deze glasvezel exploitant
    BlackBart
    Trined volhard in niet reageren. Glasvezel was slecht door de door trined geleverde verouderde apparatuur. De provider die we nu hebben levert een goed signaal. Maar die leverde ook een nieuwe router en toebehoren.
    Het verschil is dus de oude troep van trined versus nieuw materiaal
    trined, gewoon niet doen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over TriNed?