Klacht TriNed: Telkens 2x opstarten van TV decoder na nieuwe versie van TV decoder software

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92244
Gebruiker
Henk Beekhof
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na de update van de TV decoder software: Bij het aanzetten van de decoder met de afstandsbediening, gaat de decoder aan, gaat na een tijdje weer uit, dan weer aan en daarna komt het TV beeld. Dat wil zeggen daarna zie je op de TV dat de decoder boot. Het lijkt dat de decoder vastloopt tijdens de tweede opstart na een boot (er is weer een boot nodig....). Is dit probleem bekend? Wat wordt eraan gedaan?

De oplossing

Opzeggen abonnement wegens niet functioneren van Trined "diensten".

4 reacties

  1. Auteur
    TriNed
    Datum
    Wilt u uw klanten via Mijn Trined melden.
  2. Auteur
    Henk Beekhof
    Datum
    Wij hebben diverse klachten via Mijn Trined gemeld, Ook deze klacthen. Dus waarom u vraagt of wij die op uw systeem willen melden ontgaat mij. Uw systeem laat toe dat alles via 1 formulier gemeld wordt en alle klachten en reacties lopen door elkaar heen. Dat u daar zelf niet meer uitkomt begrijp ik volledig. Ik meldt het expres hier omdat andere consumenten dan weet hebben van de vele klachten en bijzondere afhandeling van Trined. Uw systeem is niet openbaar, begrijpelijk dat u dat prefereert.
  3. Auteur
    TriNed
    Datum
    Gelieve uw klachten via Mijn TriNed melden
  4. Auteur
    Henk Beekhof
    Datum
    Zie de diverse klachten, het antwoord van Trined is een copy-paste melding met een opmerking die niet relevant is, de klachten zijn namelijk ALLEMAAL al gemeld bij Trined. Maar er is total geen medewerking noch zicht op enige oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk Beekhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TriNed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen