Klacht TriNed: Telkens 2x opstarten van TV decoder na nieuwe versie van TV decoder software

Henk Beekhof

Na de update van de TV decoder software: Bij het aanzetten van de decoder met de afstandsbediening, gaat de decoder aan, gaat na een tijdje weer uit, dan weer aan en daarna komt het TV beeld. Dat wil zeggen daarna zie je op de TV dat de decoder boot. Het lijkt dat de decoder vastloopt tijdens de tweede opstart na een boot (er is weer een boot nodig....). Is dit probleem bekend? Wat wordt eraan gedaan?

Opzeggen abonnement wegens niet functioneren van Trined "diensten".

TriNed
    Wilt u uw klanten via Mijn Trined melden.
    Henk Beekhof
    Wij hebben diverse klachten via Mijn Trined gemeld, Ook deze klacthen. Dus waarom u vraagt of wij die op uw systeem willen melden ontgaat mij. Uw systeem laat toe dat alles via 1 formulier gemeld wordt en alle klachten en reacties lopen door elkaar heen. Dat u daar zelf niet meer uitkomt begrijp ik volledig. Ik meldt het expres hier omdat andere consumenten dan weet hebben van de vele klachten en bijzondere afhandeling van Trined. Uw systeem is niet openbaar, begrijpelijk dat u dat prefereert.
    TriNed
    Gelieve uw klachten via Mijn TriNed melden
    Henk Beekhof
    Zie de diverse klachten, het antwoord van Trined is een copy-paste melding met een opmerking die niet relevant is, de klachten zijn namelijk ALLEMAAL al gemeld bij Trined. Maar er is total geen medewerking noch zicht op enige oplossing.

Henk Beekhof

Ook een klacht indienen over TriNed?