Klacht TriNed: Trined liegt

kit

Ja, iedere keer als Trined beweert dat ze haar klanten heeft geïnformeerd voor of tijdens de migratie, dan wordt er gelogen. De migratie leek slechts een verwisseling van vlag op een bestaand schip . Geen woord over de consequenties van de migratie. Niets over nieuwe kastjes, kabeltjes en snoertjes, zelfwerkzaamheid, een waareloze EPG . etc. En leg de nieuwe afstandsbediening maar even uit aan de oppas. Een totaalproduct dat sterk in kwaliteit en gebruiksgemak heeft ingeboet. En daarbij een nare manier van met klachten omgaan, mensen met klachten afschepen met halve waarheden , onwaarheden of gewoon nietszeggende zinnetjes, is geen voorbeeld van klanten respectvol behandelen. Binnenkort zal wel weer een Juichbrief binnenkomen met de boodschap dat het allemaal goed komt . En of we begrip willen en vertrouwen. Dat is een probleem, we hebben t niet. Dit totaalproduct zouden wij nooit gewild hebben! Maar dan had het ons WEL verteld moeten worden.

Trined, neem uw verantwoordelijkheid, draag de consequenties van het leveren van een slecht beoordeeld product dat klanten gewoon is opgedrongen .Contractontbinding, alstublieft, zo snel mogelijk.

TriNed
    Alle klachten worden door TriNed serieus behandeld, indien de klant het idee heeft dat dit niet gebeurd dan vinden we dat zeer spijtig.In de brieven hebben we aangekondigde dat we stoppen met KPN als toeleverancier voor onze (TV) diensten. Een niet volledig vrije keuze, maar wel een manier om meerwaarde te blijven leveren aan onze klanten. Dat hierdoor onze klanten een verplichte keuze moesten maken, of opnieuw klant worden van TriNed, of op zoek naar een andere provider beseffen wij ook.Om er zeker van de zijn dat onze klanten bewust voor onze nieuwe abonnementen met bijbehorende tarieven en voorwaarden zouden kiezen hebben we er voor gekozen om alle klanten een nieuw contract toe te sturen. Alleen als er een getekend contract retour is gestuurd worden nieuwe diensten geactiveerd.Dat een nieuw product anders werkt dan het product dat klanten gewend zijn begrijpen we, helaas kunnen we daar niets aan veranderen.Indien er problemen zijn dan vernemen we graag een omschrijving hiervan door een email naar onze klantenservice. Indien er wensen zijn bij het gebruik van de TV-diensten dan vernemen we dit ook graag.Contracten worden niet ontbonden binnen de looptijd.
    kit
    Een herhaling van zetten. IN DE BRIEVEN HEBBEN WIJ AANGEKONDIGD.. WELKE BRIEVEN? Ons voorstel zou zijn: toon ze hier, zodat wij als klagers kunnen zien waar wij hebben zitten slapen. Waarom was het dan nog nodig om ons via een "niet volledige vrije keuze", een verplichte keuze", "een "bewuste keuze" aan te sturen? Cryptische omschrijvingen ,leuk met sinterklaas, maar voelen in dit verband niet serieus. . U vergat : keuze op basis van informatie , vooraf, zoals te doe gebruikelijk is.
    kit
    Om die reden zullen wij ons wenden tot de geschillencommissie.
    kit
    "De auto die u besteld heeft, uw nieuwe product, is niet geleverd in de kleur rood maar in bruin. En er moet nog een wiel nageleverd worden. Wij begrijpen dat u dit niet gewend bent. Helaas daar kunnen we niets aan veranderen." Dat zou toch de krant halen ?

Ook een klacht indienen over TriNed?