Klacht TriNed: We moeten bewijzen dat we ons abonnement hebben opgezegd, maar hebben het gesprek niet opgenomen

Klachtnummer
# 355037
Gebruiker
T.S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december 2016 hebben we een aanvraag gedaan voor een glasvezelabonnement bij Tri Ned. Toen we daarna van kennisen over vervelende ervaringen met dit bedrijf hoorden, hebben we besloten op te zeggen. Dit hebben we binnen de bedenktermijn van 14 dagen, telefonisch, gedaan. Sindsdien zijn er vele uitwisselingen per telefoon en mail geweest, maar hun standpunt blijft dat we niet hebben opgezegd en we 12 maanden abonnement verschuldigd zijn. Het laatste bericht verteld ons dat we moeten bewijzen dat we hebben opgezegd. We hebben dit telefonisch gedaan, omdat dit de enige manier was, maar hebben dit niet opgenomen. We hebben meermalen gevraagd of zij kunnen nalopen of het gesprek is opgenomen, maar daar wordt niet op gereageerd...Wat nu??

De oplossing

Na ruim 2 jaar willen we dat er een eind komt aan dit verhaal. We zijn wanhopig en weten niet meer wat we moeten doen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TriNed?