Opgelost door Triodos Bank: geef mij mijn bankpas

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252787
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na ettelijk contact en uitleg over mijn naam heb ik nog geen bankpas mogen ontvangen (ondanks dat ik niks fout gedaan heb) uw klantenservice is waardeloos en wil mijn klacht niet aannemen of me terugbellen over de stand van zaken.

De oplossing

een bankpas.

1 reactie

  1. Auteur
    Triodos Bank
    Datum
    Geachte heer Akkerhuis,

    Wij hebben elkaar vandaag telefonisch gesproken.Tijdens dit telefoongesprek hebben wij u uitgelegd wat er nodig is om uw rekening te activeren.

    Met vriendelijke groet,

    Triodos Bank NV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Triodos Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen