Klacht Triodos Bank: Rekening geblokkeerd

Brainwach

Hiebij wil ik een klacht melden over de triodos bank. Mijn rekening is geblokkeerd hiervan weet ik de reden niet heb meerderen keren gebeld maar er wordt de heletijd gezegt dat ik terug gebeld ga worden nou dat is niet gebeurd . Ik heb hier een zoontje van bijna 2 die de fles moet hebben maar ik kan dat dus niet kopen ik vind dit heel erg ik heb de huisarts al opde hoogte gesteld dat ik nu geen eten voor hem kan kopen

Dat ik weer over mijn rekening kan beschikken en dat ik normaal kan pinnen in de winkel

Brainwach
    Inmiddels heeft de bank mij gebeld zij gaan over lijken ! Ze zeggen dat ik een brief moet afwachten omdat er onregelmatigheden zijn ik weet dus niet wat dat is ik kan dus een heelelange tijd niet bij mijn geld en dus niet mijn zoontje voeden van bijna 2 maand en geen luiers halen wat moet ik nu beginnen ???? Ik kan bij niemand anders terecht help please
    Triodos Bank
    Wij hebben u inmiddels een brief gestuurd, u zult deze op korte termijn ontvangen.
    Geachte triodos bank.
    Ik vind dit heel erg dat jullie alleen via brieven praten . Anno 2018 zou het veel makelijker kunnen gaan via de mail of via de telefoon . Ik moet een brief afwachten maar er is nu een heel gezin plat gelegt omdat ik niet bij mijn rekening kan is het dus ook om mogelijk om mijn kinderen te voeden en rekeningen te kunnen betalen dit heeft dan ook hele grote gevolgen voor mijn gezin ik denk dan ook dat u niet weet hoe ernstig dit is ik ben er heel erg van geschoken dat hier zo makelijk over wordt gedacht ik hoop dan ook dat er spoedig een oplossing zal komen ik heb niks te verbergen voor u
    Triodos Bank
    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en uitleg gegeven.
    Brainwach
    Hierbij een update van mijn klacht vandaag een brief binnen gekregen dat het ging om een melding van marktplaat hier ben ik dan ook erg van geschoken ik heb netjes alles verstuurd en heb hier dan ook een bewijs van . Ik heb mijn verklaring op papier gezet en verstuur naar de bank verder is het afwachten . Waar ik wel verdriet van heb is het gemak dat een rekeningnummer wordt geblokkeerd ik begrijp dat het uit veiligheid gebeurd daar hen ik alle respect voor maar er wordt nu een heel gezin plat gelegt wij kunnen niks meer ik heb mijn tv naar een pandjes huis moeten brengen om mijn kinderen eten te kunnen geven ik heb hier veel verdriet van als iemand ontevreden is over een product had die gene uiteraard het geld terug kunnen krijgen ik ben iemand die eerlijk is het is nu afwachten maar ik heb niet veel tijd ik moet dinsdag alle vaste lasten betalen en ben dan ook bang dat ik met mijn gezin in de problemen kan komen als dat niet optijd betaald wordt
    Brainwach
    Hier weer een update. Ik heb alle medewerking verleend aan de tridoos bank alles wat mij gevraagd is heb ik gedaan er zijn mij beloftes gedaan door de heer jan drok deze beloftes zijn niet nagekomen deze bank die zich zelf groen noemt is niet zo goed als ze willen late blijken je moet alles per papier en per post aan leveren denk eens aan hoeveel bomen dat kost deze bank leeft in de steenen tijdperk . Ik en mijn gezin zijn zwaar in de problemen gekomen omdat deze bank geen of geen goede onderzoek heeft gedaan inmiddels ben ik van plan om dan ook een klacht bij de afm intedienen
    Triodos Bank
    Wij verwijzen u naar onze e-mail van 18 januari.
    Brainwach
    Wat een belangrijk Andwoord jullie weten zelf ook dat er een brief is verzonden jullie spelen een spelletje het had allang opgelost kunnen zijn maar jullie houden het expres tegen ik wel gewoon weer bij min geld kunnen !
    Brainwach
    Het is inmiddels uitdehand gelopen ik heb op het punt gestaan om uit het leven te stappen omdat ik geen rekeningen kan betalen en niet voor mijn gezin kan zorgen uitenelijk ben ik bij de huisarts terecht gekomen die zag hoe moeilijk ik het had die heeft meteen de triodos bank gebeld en voor elkaar gekregen dat ik voor 100 euro boodschappen kon doen daar worden mijn rekeningen niet mee betaald maar het is een begin deze klacht is dus nog niet opgelost want ik kan nog niet over mijn rekening beschikken

Ook een klacht indienen over Triodos Bank?