Opgelost door Triodos Bank: Telefonisch of schriftelijk contact met Triodos Bank is niet mogelijk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 343228
Gebruiker
C.J. Mallander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs wilde ik bij de Triodos Bank een rekening openen. Omdat ik een aantal specifieke vragen had heb ik telefonisch contact opgenomen met Triodos. Helaas zonder resultaat. Vele malen en op diverse dagen heb ik geprobeerd contact te krijgen, echter, er waren steeds 15 tot 20 wachtenden voor mij. Na vijf minuten wachten haak je dan teleurgesteld af. Na mijn eerste belpoging heb ik meteen een mail met mijn vragen naar Triodos gestuurd. Na een dag kreeg ik een bevestigingsmail waarin mij werd verteld dat ik binnen vijf dagen antwoord zou krijgen. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Triodos een duurzame bank? In duurzame relaties en klantgerichtheid wordt er ieder geval niet geïnvesteerd.

De oplossing

Klantgerichter optreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Triodos Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    C.J. Mallander
    Datum
    Triodos heeft onlangs gereageerd op mijn klacht. Naar men zegt worden er nieuwe medewerkers aangetrokken om te kunnen voldoen aan een betere (telefonische) bereikbaarheid voor klanten en prospects.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J. Mallander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wegens grote drukte van ‘overstappers’ was de klantenservice telefonisch zeer slecht bereikbaar. Volgens Triodos worden er momenteel extra telefoonmedewerkers opgeleid. Echter, het kan nog even duren voor die kunnen worden ingezet.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Triodos Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen