Opgelost door Triodos Bank: Telefonisch of schriftelijk contact met Triodos Bank is niet mogelijk

sad Opgelost
C.J. Mallander

Onlangs wilde ik bij de Triodos Bank een rekening openen. Omdat ik een aantal specifieke vragen had heb ik telefonisch contact opgenomen met Triodos. Helaas zonder resultaat. Vele malen en op diverse dagen heb ik geprobeerd contact te krijgen, echter, er waren steeds 15 tot 20 wachtenden voor mij. Na vijf minuten wachten haak je dan teleurgesteld af. Na mijn eerste belpoging heb ik meteen een mail met mijn vragen naar Triodos gestuurd. Na een dag kreeg ik een bevestigingsmail waarin mij werd verteld dat ik binnen vijf dagen antwoord zou krijgen. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Triodos een duurzame bank? In duurzame relaties en klantgerichtheid wordt er ieder geval niet geïnvesteerd.

Klantgerichter optreden.

Triodos Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

C.J. Mallander
    Triodos heeft onlangs gereageerd op mijn klacht. Naar men zegt worden er nieuwe medewerkers aangetrokken om te kunnen voldoen aan een betere (telefonische) bereikbaarheid voor klanten en prospects.

C.J. Mallander
Wegens grote drukte van ‘overstappers’ was de klantenservice telefonisch zeer slecht bereikbaar. Volgens Triodos worden er momenteel extra telefoonmedewerkers opgeleid. Echter, het kan nog even duren voor die kunnen worden ingezet.

Ook een klacht indienen over Triodos Bank?