Klacht Triodos Bank: Waardloze bende..

Clownhippie

De aanvraag van een spaar product was mislukt.
Er waren nogal wat problemen aan die kant.

Toen ik vroeg wanneer ik het bedrag van 0,01 cent terug kreeg werdt er dood leuk gezegd dat deze naar een goed doel gaan binnen triodos.
Ik vind dit echt schande, en ondanks het extreem lage bedrag zie ik het als diefstal!

Ik heb dit ook nergens gelezen, dat dit aan de orde was.
Tenminste, het stond nergens duidelijk vermeld.

Dat de aanvraag mislukt is door hun opstapeling van fouten is rot.
Het heeft ons nogal veel beltegoed gekost.
Deze worden niet gecompenseerd en de 0.01 kosten voor het openen worden ook niet terug gestort maar naar een of andere interne vaag goeddoel.

Ik voel me genaaid .

Wij doen geen zaken meer met deze bank.
Het zou hun goed doen ons te compenseren en het bedrag ondanks de hoogte, netjes terug te storten.

Triodos Bank
    Beste heer Laarschot, uw klacht is opgepakt door de afdeling kwaliteitszorg. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Triodos Bank.
    Vriendelijke groet,
    Afdeling Kwaliteitszorg Triodos Bank

Clownhippie
Ik krijg mijn 0,01 € terug. Echter, een compensatie wegens de telefoon kosten die ik heb moeten maken om het terug te krijgen en ook alles in orde te krijgen zo ver dit nog mogelijk was om de zaken goed af te sluiten, kan ik geheel naar fluiten. Ik weet niet wat er bij hen is veranderd maar deze weg die ze nu kwa klantenservice zijn ingeslagen doet hun geen goed. Ik zal dan ook geen zaken meer doen met hen.. Waardeloos, kort af, bot..

Ook een klacht indienen over Triodos Bank?