Klacht Trip Abroad: Onzin factuur

Klachtnummer
# 307032
Gebruiker
Bertjuh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een factuur ontvangen van trip abroad. Deze factuur bedraagd € 49,00 dit staat in de mail:

Geachte Heer/Mevrouw

In de bijlage ontvangt u factuur voor uw dienst(en) bij Trip Abroad

Wij verzoeken u vriendelijk om het factuurbedrag binnen 5 werk dagen na factuurdatum over te maken op

IBAN: LT90 3500 0100 0351 7864
BIC: EVIULT21
t.n.v. Trip Abroad onder vermelding van het factuurnummer.

Heeft u een vraag over uw factuur of contract?
Neem contact op met de afdeling Administratie door een reactie te sturen op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten

Afdeling Administratie

Ik heb nooit gebruik gemaakt van deze “diensten” van trip abroad.
Waarom betalen...?

Gr bert

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trip Abroad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trip Abroad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen