Klacht Trip Abroad: Trip abroad moet ophouden met facturen sturen , ze hebben niks geleverd!!

Klachtnummer
# 309339
Gebruiker
D.J. Schoonhoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik lees dat er al velen voor mij zijn.
Een aantal weken geleden werd ik telefonisch benaderd. Ik had meegedaan aan een enquete of vragenlijst en trip abroad mocht mij iets aanbieden. Per mail zou ik iets toegestuurd krijgen. na betaling van 49 euro kon ik er gebruik van maken.

Mail ontvangen en door middel van een code kon je op hun soort van website. Erg vaag allemaal.

Ik vertrouwde het niet en heb hun een mail gestuurd wat alleen maar kan via hun site en gezegd dat ik hun niet vertrouw en niets wens te betalen. Vervolgens hier na een aantal dagen reactie op gehad, ik hoefde niets te betalen en het was jammer dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten.

Verder nooit iets ontvangen maar na een poos wel factuur via een bijlage die ik niet kon openen. Nu weer een herinneringsmail met bijlage die wel te openen is.

De mail van hun wilde ik weer tevoorschijn halen maar deze was weg. Ik weet zeker dat ik deze heb bewaard, eng dit!!

Erg misselijkmakend dit allemaal. Tijdens het telefoon gesprek was ik erg sceptisch en de man zei nog tegen mij: mevrouw, u mag hier echt blij mee zijn!
Dat ze je zo kunnen bedriegen.

De oplossing

Geen mail, geen facturen. Laten ze ophouden met mensen op te lichten.
Excuses zijn idd op hun plaats!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trip Abroad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trip Abroad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen