Klacht Tripadvisor.nl: Hotel Biskanjer chanteert mensen voor goede commentaren.

VijfdePiano#289

Geachte,

Ik zou graag een klacht indienen tegen het hotel Biskanjer in Brugge. Ik heb hier een enorm slechte ervaring gehad met dit hotel en aan de recensies op tripadvisor te zien ben ik zeker niet de enige. We moesten in het hotel uitchecken om 11u 's ochtends, aangezien mijn vriend zijn bril niet kon vinden waren we niet om stipt 11u beneden. 2min later stond de eigenaar voor onze deur en dreigde hij dat we binnen de 2min moesten verdwijnen uit zijn hotel. Dit gebeurde op een abnormaal onvriendelijke manier. Toen we het hotel hadden verlaten had ik online een slechte recensies gezet over de service. De hoteleigenaar stuurde mij een mail waarin hij zei dat als ik de commentaar niet verander naar een positieve hij 77€ van mijn credit kaart haalt (wat hij ook effectief heeft gedaan). Uit wanhoop heb ik mijn commentaar dan omgezet naar een positieve om mijn geld terug te krijgen. Het is dus ongelofelijk dat hij gewoon gebruik maakt van chantage om positieve recensies te krijgen over zijn hotel. Graag raad ik u aan om zijn reacties op de slechte commentaren op tripadvisor te lezen waarin u kan zien dat de uitbater mensen met kritiek beledigd en belachelijk maakt.

Ik hoop echt waar dat er hier maatregelen worden getroffen want zelf vind ik tripadvisor en super goede website waarin ik altijd eerste de commentaren lees en het dus onterecht is dat je ergens gaat slapen voor de goede commentaren terwijl mensen gewoon geen andere keuze hebben omwille van chantage.

Indien u verdere vragen heeft over de situatie mag u mij altijd bellen op het nummer 0492678133.

Camille Perello

Ik zou graag vragen dat TripAdvisor hier maatregelen voor treft gebaseerd op de commentaren van mensen. Het is onterecht dat een hotel geld van uw visa kaart haalt als je een slechte commentaar schrijft. Hopelijk gebeurd dit ook vanuit een anoniem standpunt aangezien ik nog steeds bang ben dat ze weer geld van mijn visa kaart halen.

Wij vinden dat Tripadvisor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tripadvisor.nl?