Opgelost door Tripadvisor.nl: mijn privénummer staat publiekelijk op Tripadvisor

sad Opgelost
nummertje#06

Mijn café heeft om mysterieuze redenen twee pagina's op Tripadvisor, dat is niet zo erg. Wat mijn probleem is, is dat op beide pagina's mijn privénummer als contactmogelijkheid voor het café wordt weergegeven. Wat ik ook doe, mijn nummer blijft zichtbaar. Inmiddels wordt ik dagelijks gebeld door allerlei mensen die vragen hebben ('zit er zware shag in jullie sigarettenautomaat?' 'hebben jullie vergeperst jus d'orange?' etc.), van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht. Tripadvisor is op geen enkele manier te bereiken en biedt geen enkele oplossing.

Ik wil dat Tripadvisor zo spoedig mogelijk mijn telefoonnummer van alle bestaande pagina's verwijdert.

Wij vinden dat Tripadvisor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

nummertje#06
Na veel gedoe en bellen met internationale nummers die erg moeilijk te vinden zijn, heb ik eindelijk een medewerker van de Amerikaanse helpdesk van Tripadvisor gesproken. Hij heeft mijn telefoonnummer verwijderd, al kan het 48 uur duren voordat de wijziging zichtbaar zal zijn op de pagina. Ik ben erg benieuwd of het gewerkt heeft... Overigens blijkt ons café maar één pagina op Tripadvisor te hebben, door een verwarrende optie in het Managament Centre leek het alsof we twee pagina's hebben.

Ook een klacht indienen over Tripadvisor.nl?