Klacht Tripadvisor.nl: Negatieve beoordeling is niet geplaatst.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254377
Gebruiker
Toorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een beoordeling formulier over een hotel ingevuld maar die is niet geplaatst omdat het negatief was.

De oplossing

Graag wil ik mijn klacht alsnog plaatsen. Het is te laat voor excuses. Ik heb gevraagd bij de hotel of de manager contact met mij zal opnemen om zijn excuses aan de bieden. Het is nog niet gebeurt.
Ik wil nu alleen mijn klacht/beoordeling plaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripadvisor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit iets meer daarover gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tripadvisor.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen