Klacht Tripadvisor.nl: Tegen mijn zin op tripadvisor gezet

kerkinhetveld#22112020#tegekvoorwoorden#1105

Beste, tegenwoordig wordt je bedrijf ongevraagd op Tripadvisor gezet. Hiervoor wordt geen enkele toestemming gevraagd. Onlangs werden wij door een rancuneuze klant beschuldigd van Racisme. Te gek voor woorden. Toen ik het las was ik zo ontdaan dat ik met onmiddellijke ingang mijn google/facebook and tripadvisor heb opgezegd. Je kunt als bedrijf je nergens verdedigen want er is geen hoor of wederhoor. Mensen kunnen je bedrijf maken of breken. Hoewel ik het heb opgezegd zie ik nog steeds deze informatie op de site staan. Er wordt tot op heden niets verwijderd door Tripadvisor en contact opnemen met deze organisatie is ook al zo goed als onmogelijk. Al met een zeer kwalijke zaak omdat zij toestaan en daarmee ook verantwoordelijk zijn dat ik word beschuldigd van racisme, hetgeen pertinent onwaar is. We nemen de zaak zo hoog op dat er nu een mail onderweg is naar Tripadvisor en dat wij indien nodig gerechtelijke stappen gaan ondernemen indien de informatie niet van de site wordt gehaald.

Alle informatie rondom mijn bedrijf wordt met onmiddelijke ingang verwijderd van Tripadvisor

Wij vinden dat Tripadvisor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tripadvisor.nl?