Klacht Tripair: heb ik vliegtickets gekocht bij tripair maar ze regeren niet om ons te helpen

Klachtnummer
# 460347
Gebruiker
Gebruiker1593784893
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw
In februari heb ik 5 tickets gekocht voor 2 juli omte vliegen naar afganistanmet turkish airlines bij tripair.nl ,en dat kostte ons bijna 4000 euros,doorde corona crisis kunnen wij niet vliegennaar afganistan,ikwas een tijdje bezig om mijn tickets anders regelen,maar tripair reageert niet .paar keeremail gestuurden gebeled,maar ze antwoorden niet .
want van turkish airlines mochten wij onze tickets ruilen naar open tickets ,alleen dat moest gbeuren via agentschap tripair dus.
tot met gisteren 2 juli hoopte ik dat ze iets gaan doen of ten minste reageren maar tevergeefs
ik vind dat tripair moet onze tickets ruilen naar open tickets of geld terug

De oplossing

ze moeten onze tickets ruilen naar open tickets of geld terugtripair refer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tripair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tripair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen